Nejčastější otázky o dodání

Poštovné a balné ČR

Kolik stojí poštovné a balné pro Českou republiku?

Poštovné a balné pro objednávky nad 1000Kč při dodání Českou poštou JE ZDARMA

Poštovné a balné pro objednávky do 1000Kč činí při dodání Českou poštou:

  • na dobírku 100Kč
  • bankovním převodem 90Kč
  • platbě PayPal nebo platební kartou 90Kč

Při osobním odběru samozřejmě poštovné ani balné neplatíte.

Jakým typem platby objednávku uhradíte si můžete zvolit ve 2.kroku objednávkového formuláře.

Poštovné a balné Slovensko

Kolik stojí poštovné a balné na Slovensko?

Pro zaslání na Slovensko je nejnižší možné poštovné počítáno v Eurech, cca 6€ (150Kč). Při objednávce těžšího či většího počtu kusů zboží, může být poštovné mírně navýšeno. Výše poštovného vám bude automaticky připočítána v posledním kroku objednávky. Platební informace se zobrazí ve 3. kroku objednávky Doručení a zároveň vám přijdou e-mailem spolu s potvrzením objednávky.

Jak mohu zobrazit cenu v € ?

Zákazníci ze Slovenska jsou našimi častými zákazníky, proto je možné zobrazit  cenu u veškerého zboží i služeb v EUR (modul v pravo nahoře v bílém poli vedle nákupního košíku). Cena v EUR je přepočítána dle aktuálního denního kurzu. Při objednávce na Slovensko se nám i našim zákazníkům velice osvědčila platba převodem na náš slovenský účet vedený v Tatrabance nebo platební kartou přes společnost PayPal. Tento způsob platby výrazným způsobem zrychluje celkový proces objednávky a zároveň snižuje vaše náklady na expedici. Na Slovensko nezasíláme na dobírku. 

Jak mohu zboží zaplatit?

Na dobírku

Platba na dobírku je možná při dodání Českou poštou. K ceně zboží je v posledním kroku objednávky automaticky připočítáno poštovné a balné 100Kč. Na dobírku je možné zasílat pouze po České republice.

Při objednávce v nízké hodnotě zboží nepřesahující celkem 200Kč, požadujeme po našich zákaznících platbu předem bankovním převodem nebo platbu kartou. Teprve po uhrazení celkové částky objednaného zboží vám bude zboží expedováno. Takovéto objednávky v nízké hodnotě nezasíláme na dobírku ani v rámci ČR.

Převodem z účtu na účet nebo přímý vklad na účet

Informace potřebné k platbě (číslo účtu kam peníze převést nebo vložit a variabilní symbol) vám přijdou v emailu spolu s potvrzením objednávky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do týdne od objednání, jinak může být objednávka z naší strany stornována.

  • Pro zákazníky z ČR je připraven účet vedený u ČSOB - číslo účtu: 237670635/0300.
  • Pro zákazníky na Slovensku je účet vedený v Tatrabance - číslo účtu: 2923834301/1100
  • Pro mezinárodní platby převodem v Kč - IBAN: CZ71 0300 0000 0002 3767 0635, BIC: CEKOCZPP

Variabilní symbol je ve všech případech číslo objednávky.

Před provedením platby se předem raději informujte e-mailem o dostupnosti zboží, abychom předešli případným nedorozuměním. Platba převodem může být požadována u objednávky s nízkou celkovou cenou objednaného zboží (celkem 200Kč).

Platba zabezpečenou platební kartou přes společnost PayPal

Je možné si tuto možnost zvolit přímo v objednávkovém formuláři

V hotovosti

Platba v hotovosti je možná pouze při osobním odběru v našem skladě v Plzni vždy po předchozí telefonické domluvě.

Jak probíhá dodání zboží?

Dodání Českou poštou

Zboží zákazníkům zasíláme nejpozději do týdne od objednávky, nejčastěji ale ten samý nebo následující pracovní den od objednání. Můžeme se pochlubit častými kladnými ohlasy našich zákazníků na rychlost dodání. Zboží expedujeme pomocí České pošty, kde si také svoji zásilku můžete vyzvednout již 2. či 3. den. O uložení zásilky na vaší poště vás bude informovat vaše poštovní doručovatelka písemným oznámením, nicméně pro jistotu ještě zákazníkům zasíláme potvrzení o odeslání zboží spolu s číslem zásilky a dnem odeslání. V čase Vánoc bychom doporučovali příliš nespoléhat na rychlost dodání (hlavně ze strany České pošty, která bývá zavalena zásilkami), proto je lépe objednávat s předstihem nebo se informovat na e-mailu: admin(zavinac)sperky-shop.cz nebo na telefonním čísle: +420603729317. (Prosíme, nevolejte nám po večerech, víkendech nebo svátcích. I my musíme odpočívat a raději odpovíme e-mailem.)

Dodání na Slovensko

Pro slovenské zákazníky je dodací lhůta samozřejmě z technických důvodů delší, obvykle 1 týden.

Osobní odběr v Plzni

Dále je možné si po telefonické či e-mailové domluvě zboží vyzvednout v našem skladu v Plzni. Při osobním odběru je možné zaplatit pouze v hotovosti. Na naší provozovně nemáme platební terminál, proto není možné platit přímo na místě kartou, nicméně v blízkosti je bankomat České spořitelny.

Mohu si zboží objednat do zaměstnání?

Ano, tento způsob objednávání je vzhledem k pracovní vytíženosti zákazníků velice častým způsobem. Odeslání zásilky takovýmto způsobem je možné, nicméně je nutné vždy uvést správnou adresu firmy a jméno firmy a kontaktní osobu, které je zásilka určena. Dále je dobré informovat pracovníka firmy, který přichází s doručovatelem do kontaktu (recepce, podatelna), aby o vaší zásilce věděl.