Nejčastější otázky o objednávce
Jak mohu zboží objednat?
Objednávka na e-shopu
Objednávku můžete provést na e-shopu na kterém se právě nalézáte tím způsobem, že vámi vybrané zboží vložíte do nákupního košíku, v jednoduchém objednávkovém formuláři vyplníte potřebné údaje a jako poslední krok kliknete na tlačítko Závazně potvrzuji objednávku.
Telefonická objednávka
Pokud máte s on-line objednáváním jakýkoliv problém, rádi s vámi vyřídíme objednávku telefonicky. Objednat si můžete na telefonním čísle +420603729317. (Prosíme, nevolejte nám brzy ráno, po večerech, víkendech nebo svátcích. I my musíme odpočívat a jakýkoliv dotaz raději odpovíme e-mailem.)
Objednávka přes kontaktní formulář
Objednat je možné i přes kontaktní formulář (záložka Kontakt v horním zeleném menu). Do pole pro text vyplňte objednací číslo (např. PRKA110) nebo co nejbližší specifikaci požadovaného zboží, počet kusů, vaši adresu popřípadně adresu dodání, e-mail a telefon. I k takovéto objednávce je připočítáno k ceně zboží patřičné poštovné. Kontaktní formulář můžete využít při dotazu ohledně zboží, platby, dodání či jakémkoliv jiném dotazu.
Dostanu doklad o nákupu?
Ano, součástí každé objednávky, respektive expedované zásilky je faktura - daňový doklad. Tento doklad slouží jako potvrzení o nákupu, proto jej dobře uschovejte v případě reklamace. Pokud objednáváte pro firmu nebo jako OSVČ v objednávce v 2.kroku připojte vaše IČ a DIČ. Při vyzvedávání zásilky zasílané na firmu, vám radíme vzít si s sebou na poštu razítko firmy, neboť ho můžou pracovnice pošty po vás požadovat. Jsme plátci DPH.
Objednávka do 200Kč
Při objednávce v nízké hodnotě zboží nepřesahující celkem 200Kč, požadujeme po našich zákaznících platbu předem bankovním převodem nebo platbu kartou. Teprve po uhrazení celkové částky objednaného zboží vám bude zboží expedováno. Takovéto objednávky v nízké hodnotě nezasíláme na dobírku ani v rámci ČR.
Mohu zboží vrátit či vyměnit za jiné?
Ano, dle platného obchodního zákoníku má zákazník objednávající si mimo kamennou provozovnu, čímž je i náš obchod, zboží vrátit bez udání důvodu a to nepoužité do 14ti dnů od převzetí zboží. Klademe velký důraz na slovo nepoužité a nepoškozené. Pokud vám šperk nesedí nebo jste měli jinou představu a chcete je vyměnit za jiné, neváhejte nás kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420603729317 , e-mailem nebo přes kontaktní formulář. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, popř. číslo faktury a kód zboží které chcete vyměnit.
Jak mohu zboží reklamovat?
Na zboží je záruka 2 roky, během které ručíme za skryté vady výrobku, ne však za mechanické poškození zboží. Podrobnější informace o reklamacích najdete v našich Obchodních podmínkách či v sekci Záruka a reklamace. Součástí každé zásilky je daňový doklad, který vám slouží jako potvrzení o nákupu při případných reklamacích. Tento doklad pro případ potřeby uschovejte.
Předchozí objednávku jsem nevyzvedl/a, co s tím?
Bohužel nevyzvednutím zásilky jste nám způsobili nemalé finanční náklady, proto při další objednávce z vaší strany můžeme požadovat platbu předem na účet a teprve po uhrazení ceny objednávky vám bude zboží expedováno. Vaše objednávka je závazná a proto při úmyslném pokusu o poškození naší firmy a častým nevyzvedáváním zásilek nebudeme váhat své vynaložené náklady uplatňovat s pomocí našeho právního zástupce.