Nejčastější otázky o zboží

Objednávám zboží které vidím na obrázku?

Ano, fotografie zboží jsou přímo z naší dílny, proto zboží , které vidíte na obrázku odpovídá zboží, které vám bude expedováno. O špercích z chirurgické oceli a stříbra si troufáme říci, že jsou naprosto totožné s uvedenými fotografiemi. U šperků z kamenů, například u přívěsků, náhrdelníků či náramků z kamenů mohou být drobné barevné nebo tvarové odlišnosti způsobené charakterem přírodního materiálu. Pokud máte přesnou představu o tom, jak by měl šperk z přírodního materiálu vypadat, nebojte se nám tato přání připsat do poznámky v objednávkovém formuláři v posledním kroku. Je důležité uvést jakého zboží se poznámka týká, např. PRKA110 (katalogové číslo) tvar přívěsku kapka tmavší barvy.

Je zboží skladem a jsou uvedené ceny konečné?

Ano, většina námi nabízeného zboží máme skladem, abychom co nejvíce zkrátili dobu dodání. Je však možné, že se zboží vyprodá. V takovém případě obratem informujeme zákazníka e-mailem nebo telefonicky. Ceny které vidíte, jsou konečné včetně DPH a jsou platné do doby zaslání zboží zákazníkovi. My sami jsme plátci DPH.

Mohu si vybrat zboží i podle ceny?

Ano, jako novinku si vám dovolujeme představit malé Menu vlevo dole, kde si můžete vybrat zboží dle cenového rozpětí. Např. z kategorie 200- 500Kč ve které se vám zobrazí všechny šperky spadající do této cenové relace. Tato kategorie je výhodná zejména pokud hledáte dárek v cenovém rozpětí, ale zároveň ještě nemáte ucelenou představu o tom jaký by měl dárek být.
 

Je možné zboží dárkově zabalit?

Ano, jako prodejci chápeme, že ke šperkům patří i dárkové balení, proto jsme naši nabídku rozšířili i o dárkové krabičky na šperky v příjemných cenových relacích, ve kterých si určitě každý vybere dle svojí představy. Barevnost krabičky je omezená momentální skladovou nabídkou, nicméně vždy se snažíme, aby barevnost krabičky ladila s barevností šperku nebo s charakterem dárku. Pokud si netroufáte odhadnout správnou velikost krabičky, nebojte se nám to připsat do poznámky v posledním kroku objednávkového formuláře.

Nezničí se šperk při přepravě?

S možnými problémy při přepravě samozřejmě počítáme. Zboží proto zasíláme v krabičce vyplněné polystyrenovou hmotou nebo v protinárazové obálce, ve které je zboží ještě uvnitř důkladně pro přepravu zabaleno. Při jakýchkoliv pochybnostech si pro jistotu zboží ihned po převzetí na poště zkontrolujte a pokud by nastal problém, je nutné přímo na vaší poště sepsat reklamaci.