Zasíláme na Slovensko

Jak mohu zobrazit cenu v €?

Zákazníci ze Slovenska jsou našimi častými zákazníky, proto je možné zobrazit  cenu u veškerého zboží i služeb v € (modul v pravo nahoře v bílém poli vedle nákupního košíku). Cena v € je přepočítána dle aktuálního denního kurzu. Při objednávce na Slovensko se nám i našim zákazníkům velice osvědčila platba převodem na náš slovenský účet vedený v Tatrabance nebo platební kartou přes společnost PayPal. Tento způsob platby výrazným způsobem zrychluje celkový proces objednávky a zároveň snižuje vaše náklady na expedici. Na Slovensko nezasíláme na dobírku.

Kolik stojí poštovné a balné na Slovensko?

Pro zaslání na Slovensko je nejnižší možné poštovné počítáno v Eurech, cca 6€ (150Kč). Při objednávce těžšího či většího počtu kusů zboží, může být poštovné mírně navýšeno. Výše poštovného vám bude automaticky připočítána v posledním kroku objednávky. Platební informace se zobrazí ve 3. kroku objednávky Doručení a zároveň vám přijdou e-mailem spolu s potvrzením objednávky.

Jak mohu zboží zaplatit?

Převodem z účtu na účet nebo přímý vklad na účet:

  • pro zákazníky na Slovensku je připraven účet vedený v Tatrabance - číslo účtu: 2923834301/1100
  • pro mezinárodní platby převodem v Kč - IBAN: CZ87 0800 0000 0007 3507 5329, SWIFT: GIBACZPX

Informace potřebné k platbě (číslo účtu kam peníze převést nebo vložit a variabilní symbol) vám přijdou v emailu spolu s potvrzením objednávky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do týdne od objednání, jinak může být objednávka z naší strany stornována.

Variabilní symbol je ve všech případech číslo objednávky.

Před provedením platby se předem raději informujte e-mailem o dostupnosti zboží, abychom předešli případným nedorozuměním. Platba převodem může být požadována u objednávky s nízkou celkovou cenou objednaného zboží.

Jak probíhá dodání zboží?

Zboží zákazníkům zasíláme nejpozději do týdne od zaplacení objednávky, nejčastěji ale ten samý nebo následující pracovní den od zaplacení. Můžeme se pochlubit častými kladnými ohlasy našich zákazníků na rychlost dodání. Zboží expedujeme pomocí České pošty, kde si také svoji zásilku můžete vyzvednout. O uložení zásilky na vaší poště vás bude informovat vaše poštovní doručovatelka písemným oznámením, nicméně pro jistotu ještě zákazníkům zasíláme potvrzení o odeslání zboží spolu s číslem zásilky a dnem odeslání. V čase Vánoc bychom doporučovali příliš nespoléhat na rychlost dodání (hlavně ze strany České pošty, která bývá zavalena zásilkami), proto je lépe objednávat s předstihem nebo se informovat na e-mailu: admin(zavinac)sperky-shop.cz.